Denisa Kasová nieuwe CEO StormMC
StormMC heeft Denisa Kasová per januari aangesteld als CEO. Kasova gaat het stokje overnemen van interim CEO Michiel Kahmann. Kasová zal in haar rol verantwoordelijk zijn voor het algemeen management en de groei- en kwaliteitsambities van StormMC . Hoofddoel hierbij is de onderneming door te ontwikkelen tot het beste digital marketingbureau van Nederland.
Sinds de start van StormMC in 2006 heeft het bedrijf een sterke groei doorgemaakt. StormMC telt op dit moment 35 medewerkers en realiseerde een omzet van 7,5 miljoen euro over 2012.
Kasová (40 jaar) voegt een uitgebreide ervaring toe aan StormMC. De afgelopen 5 jaren was zij Managing Director bij de internationaal opererende business school Energy Delta Institute. Daarvoor was zij werkzaam in de marketing en communicatie branche, zowel op accountfuncties, als op directieniveau en als ondernemer. Ze heeft bewezen organisaties en hun medewerkers te kunnen laten groeien en excelleren.
Kasová over haar stap naar StormMC: “Fantastisch om te zien hoe deze onderneming zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. Je wordt verrast door het groot aantal consultants en specialisten met – voor dit jonge en continue ontwikkelend vak – diepgaande inhoudelijke kennis en gedrevenheid om klanten verder te brengen. Het medialandschap herverkaveld compleet de komende jaren. Hierin ligt een enorme potentie voor StormMC. Mijn start komt op het moment dat de onderneming in korte tijd sterk is gegroeid; in kennis, specialisatie en fte’s. Het is zaak om StormMC ‘fit to opportunities’ te maken, zowel inhoudelijk als organisatorisch. Het beste online marketingbureau van Nederland te zijn is niet alleen mijn hoofdopdracht, maar ook mijn overtuiging.’’
Over StormMC
StormMC is een strategisch digital marketingbureau. StormMC begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun digital marketingstrategie. De dienstverlening van StormMC is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte, integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden. StormMC werkt voor klanten als KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Nationale Nederlanden, Siemens en Greetz.StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group. Binnen de Group, opgericht in 2006 door Haico Pols & Sander Prinsen, zijn 50 specialisten werkzaam verdeeld over de werkmaatschappijen StormMC, Storm Academy en Digital|Insights, meer info: www.stormmc.nl.